آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

ناز گل مامان

جمعه 1391/23/26

1391/3/26 20:47
نویسنده : مامان
598 بازدید
اشتراک گذاری

تا وقتی حامله نبودم برام خیلی سخت بود حتی فکر کردن به مادر شدن، اوایل بارداریم هم باورم نمیشد که یعنی من میتونم مادر بشم. درسته الان به این باور رسیدم ولی مادر خوب بودن برام مهمه که خدا باید یاریم کنه. خدایا کمکم کن تا بتونم هیلدای عزیزم رو همونطوری که تو راضی هستی تربیت کنم.

از اینها که بگذریم از صب دارم به پدر شدن همسی فکر میکنم، مادر شدن خودم چون هیلدا 9 ماه تو شکمم بوده کم کم حل شده. ولی باباشدن همسی جونم نه تا وقتی دنیا نیای و ذوق در نکنه نمیتونم باور کنم یه جورایی بهش نمیاد!!!!!چشمکچشمک

2 روز دیگه مونده به روز موعود قربونت برم ضعف دارم برات عزیزمقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Maman talaee
27 خرداد 91 5:41
nini ke biad hame chi khod be khod dorost mishe azizam
in 2Rooz ro faghat esterahat kon



چشم عزیزیم حتما ممنون
مامان یاشار
27 خرداد 91 16:57
نازی مامانی به فکرتم، ایشالا که راحت زایمان میکنی عزیزم، ولی قول بده زودی بیای برامون عکسای هیلدا خانوم گلت رو بزاری


ممنون عزیزم حتما
مامان یاسمن الیسا
27 خرداد 91 23:21
هیلدا خانوم الان شنبه شب ساعت 11 شبه و شما تا کمتر از 12 ساعت دیگه به دنیا می آی قدمهای مبارکت به این دنیا مبارک باشه
خواهر فاطیما
30 خرداد 91 23:44
سلام وبلاگ قشنگی دارید اگه دوست داشتین یه سر به ما هم بزنید اگه باتبادل لینک موافقید منو با عنوان وبلاگم لینک کنیدو به من بگید با چه اسمی لینکتون کنم
مامان رها
3 تیر 91 14:32
پس چرا نطرای من اصلا تایید نشده من که قش میرم واسه دخترمون