آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ناز گل مامان

روز شمار هیلدا جون

1391/3/23 15:58
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

                                                          1391/3/23   

هیلدا جان از امروز بی صبرانه منتظر روز تولدت هستم. منتظر روز یک شنبه 28 خرداد. 5 روز دیگه مونده تا روی گل ماهتو ببینم نانازم.

                                          

                                             

از اتفاقات دوران بارداری بگم که از یک ماه پیش هر روز 1 ساعت پیاده روی داشتم خوب بود چون هم شارژ میشدم هم باعث شد هیچ بادی تو صورتم و دست و پاهام نداشته باشم و خیلی راحت بگذرونم این دورانو. لبخند

هر کی منو میبینه حتی همین اواخر باورش نمیشه که من 9 ماهه هستم!!!!!! خوب بالاخره داره این 9 ماه تموم میشه با همه خوبی ها و بدی هایی که داشت. نصیحت های دیگران مخصوصا چیزای پیش پا افتاده ای که همه میدونن و از همسن و سالای خودم به خصوص از کوچیک ترای خودم که میشنیدم خیلی اذیت شدم، خیلیییییییییییی!!! ناراحت از ماشین سوار شدن هم که نگم بهتره یا فشارم میفته یا میره بالا.

دیگه از امروز پیاده روی نمیرم تا روز یک شنبه بیشتر میخورم تا همین یه هفته هم تپل مپل تر بشی عزیزم. هر روز تا روز موعود برات مینویسم چقد مشتاق دیدارتم و لحظه شماری میکنم روزا بگذره. تو فقط سالم باش و سالم بیا گلکم. عاشقتم   

                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاشار
24 خرداد 91 8:40
مامان جون هیلدا سلام، دیگه چیزی نمونده، ایشالا به راحتی هم زایمان میکنی و دخترک خوشگلت رو بغل میگیری، ما رو هم یادت باشه و دعامون کن. عروسک قشنگت رو هم از قول من ببوسش.
مامان یسنا گلی
24 خرداد 91 11:18
عزیزم امیدوارم به راحتی و به سلامتی زایمان کنی و دخمل کوچولوی نازت هم به سلامت دنیا بیاد. از الان ورود این فرشته کوچولو را به زندگیتون تبریک میگم
مامان رها
24 خرداد 91 15:03
ما که دیگه صبر نداریم و لحظه شماری می کنیم تا ببینیمت
تو رو خدا مامانی بدنیا اومد سریع بیا تو وبلاگ و بگو و یه عکسش رو برامون بزار نکنه ما رو چشم انتظار بذاریا
نکنه یادت بره و درد هم داشتی بیا و هیلدا رو برامون بزار باشه قول بده زود باشس قول بده دادی باریکلا
ایشالله خودت هم راحت فارغ بشی راستی ما رو یاد کن و دعا کن


حتما ممنون قربونت برم
مامان رها
24 خرداد 91 15:03
راستی داریم میر یم سفر دلمون براتون تنگ میشه بیا پیشمون
maman talaee
25 خرداد 91 7:53
ey jooooooooooooooonami nini joon zoodi mibinimet inam boos vase maman