آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

ناز گل مامان

آماده شدن برای سال جدید

1390/12/19 11:33
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیز. قبل از همه چیز پیشاپیش سال جدید رو به همه دوستای وبلاگی به خصوص  نی نی وبلاگی ها تبریک میگم. امیدوارم سال خوبی داشته باشین با نی نی های جدید.قلبقلبقلب 

ازتون میخواستم راجع به اسم پروا که میخوام برای دختر قشنگم بزارم نظر بپرسم خودم خیلی این اسمو دوس دارم  ولی خیلی ها میگن معنیش یعنی ترس!!! البته معنی زیادی داره یعنی صبر و آرام و قرار . یه معنیش هم ترسه حالا به نظرتون این اسم رو بزارم بده؟ لطفا نظر بدینخیال باطل

 

 میدونم که خونه تکونی ها کم کم داره تموم میشه. منم خونه تکونی البته چه عرض کنم اسباب کشی کردم خونه مث دست گل شده و با این وضعم کسی نمیذاشت کار کنم. دست گل همسی جان درد نکنه که مث همیشه کمک حالم بود مامان جونم هم کلی کمک کرد تا بالاخره کارا تموم شدن.نیشخند

خرید عیدم رو هم کردم یه مانتوی حاملگی هم گرفتم با کیف و کفش و از این حرفا... به سلامتی دیگه خونه خودمون رو هم شروع کنیم به ساختن امیدوارم کارا خوب پیش بره .فک کنم تا ٤،٥ ماهگی نی نی مون توم بشه به امید خدا.فرشتهمتفکرمتفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
20 اسفند 90 13:02
خیلیییی اسم نازی هستش ولی به قول خودت معنی ااش من اسم سایه رو دوست داشتم یا نیاز اینام معنی هاشون یه جوری ان
نایسل
22 اسفند 90 10:34
بوسسسسسسس منم با افتخار لینک میکنم
آرزو مامان نیکی
23 اسفند 90 7:58
سلام عزیزم اسم قشنگیه ولی اولین چیزی که وقتی شنیدیم به ذهنم رسید همون معنیش بود اسمای 2سیلابی خیلی خوب تلفظ میشن مثل صبا،سبا،آوا منم این اسما رو خیلی دوست داشتم امیدوارم هر چی میذاری همیشه نامدار و برقرار باشه
مامان یاسمن الیسا
22 فروردین 91 23:08
به نظر من اسم قشنگ و تکیه . اسمهایی که به ا ختم میشن قشنگن