آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

ناز گل مامان

کادوی عیدی

1390/12/26 16:34
نویسنده : مامان
202 بازدید
اشتراک گذاری

خرید های عیدمون بالاخره تموم شد. برای دخمل قشنگم هم یه لباسشویی کوچولو(همون کهنه شور) و دو تا  ببعی ناز و یه دونه خونه اسباب بازی با وسایل تمام گرفتیم شد عیدی نی نی مون.قلبقلبقلبماچ

کهنه شور رنگی هم بود ولی چون سفیدش ٣.٥ کیلویی بود بابایی گفت اونو بر داریم. منم تو خونه خودم تزیینش کردم حالا هرکی میبینه فک میکنه از اول همون شکلی بوده خلاصه خوشگل شده. چشمکنیشخند  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
26 اسفند 90 23:34
مبارک باشه عزیززز دلم سال خوبی داشته باشی من خودم اونو نچیدم از روی نت گرفتمش
نایسل
26 اسفند 90 23:35
من هم سال خیلی خیخلی خوبی رو برات ارزو میکنم
آرزو مامان نیکی
28 اسفند 90 23:57
مبارک باشه به سلامتی استفاده کنی
نایسل
29 اسفند 90 14:40
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.