آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ناز گل مامان

قسمتی از وسایل نی نی

1391/2/17 10:28
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم. چند وقتی بود نمیتونستم بیام و به وبلاگت سر بزنم. گلم یه قسمت کوچکی از سیسمونیت رو برات میذارم. البته ایشالا تا آخر شهریور اگه تونستیم بریم خونه خودمون یه اتاق خوشگل و مامان برات درست میکنم با همه وسایل. قربونت برم الان جامون خیلی کوچیکه. ایشالا به زودی تکمیل میشه.قلبقلبقلب

 

این لباستو عمه پری جونم برات گرفته با اون سر هم صورتی بالایی:

 

اینم مینی واشرته با طراحی خودمنیشخند:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

Mumy
16 اردیبهشت 91 17:09
bah bah bah Mobarakeee Mese khodesh Khoshgelan
میرزا کوچک خان
17 اردیبهشت 91 10:36
میگم یه تغییر کوچولو توی لینک دونیت بده باقلوا! مبارکه! بسلامتی!
Mumy
17 اردیبهشت 91 18:03
قربونت برم عزیزم
Maman talaee
18 اردیبهشت 91 1:49
Khosh be halet Diba jooon
مامان رها
18 اردیبهشت 91 7:47
خدای من مبارکش باشه ایشالله بتندرستی ازشون استفاده کنی عزیزم و دخملیت رو در آغوش بگیری خدای من چقدر کتاب داره ماشاا.. بچمون از الان داره فیلسوف بار میاد خیلی لباساش خوشگل و نازن به سلامتی
مامان یاسمن الیسا
18 اردیبهشت 91 11:38
مبارک باشه دینا کوچولو. کی به دنیا می آی این لباس خوشمل ها را بپوشی. دست مامان بزرگ درد نکنه.
مامان رها
19 اردیبهشت 91 9:12
سلام عزیزم خوبی خوشی سلامتی من اپ کردم منتطرتم بیا پیشمون
مامان یاسمن الیسا
20 اردیبهشت 91 11:23
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
سولماز جون روزت مبارک


فدات شم مرسی و همچنین
میرزا کوچک خان
20 اردیبهشت 91 12:45
آرزو مامان نیکی
3 خرداد 91 0:12
مبارک باشه ایشاله به سلامتی استفاده کنی من روز قشنگت رو با یه هفته تاخیر بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی عزیزم