آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ناز گل مامان

اسم

1391/2/21 10:30
نویسنده : مامان
320 بازدید
اشتراک گذاری

خسسسسسسسته شدم از بی اسمیت!!!!!!!!!!!!

از بس همه پرسیدن و من گفتم فعلا معلوم نیست. همش تقصیر بابایی هستش میگه هر وقت دنیا اومدی و شناسنامه گرفتیم قطعی  میشه سمت چیه!!!!!!!!! چیکار کنم دیگه خودمو میزنم به بی خیالی امیدوارم آخرش به خاطر وسواس یه اسم بد انتخاب نشه!!!!!!!!!!!!

دیبا رو دوس دارم ولی اینجا برا دل خودم نوشتم کیه که قبول کنه.

حالا لیست اسامی که انتخاب کردیم و برات میذارم تا بعدا ببینی امیدوارم همونی که دوس داری رو انتخاب کرده باشیم:

آناهید، آنیل، النا، الوا، السا، پروا، دیبا، ژینا، رها، پینار، باران، سلدا، سروین..........

دوست دارم قشنگم دیگه کم مونده بیای تو بغلمون کمتر از یه ماه، بی صبرانه منتظرم این روزها هم بگذره.قلبقلبقلبماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ارمیا
21 اردیبهشت 91 10:44
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم. روز مادر مبارک راستی به نظر من آناهید خیلی قشنگ . شکیلههههههههههههه
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 10:48
خانومی گل تویی که عطر یاس و عنبرت همه آسمون رو پر کرده تویی که همه دنیا شدن فرش زیرپات تا بتونی روی زمین قدم بذاری و مادری کنی از همه زودتر بهت می گم روزت مبارک مامان
نسترن(مامان نیروانا)
21 اردیبهشت 91 15:40
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
Maman talaee
22 اردیبهشت 91 1:51
Fadaye esmaye ghashanget nazpari khanoom
Mumy
23 اردیبهشت 91 2:17
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا عشق مظهر است بعد از خـــــــدا به سجده بوَد زآنکه مادر است روز زن مبارک
میرزا کوچک خان
23 اردیبهشت 91 8:39
روزت مبارکه خانومی!
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 15:47
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
نایسل
23 اردیبهشت 91 19:22
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك عزیززز دلم دیبابود که باز پشیمون شدی حق داری خیلی سخته پروا هم خوشگله هاااا روزتمبارک جیگر من
مامان رها
24 اردیبهشت 91 8:48
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک چه حکایت جالبیست کلمه زندگی بازن شروع می شود و کلمه مردن با مرد! پس ببال به خود که آغاز گر زندگی هستی
آرزو مامان نیکی
3 خرداد 91 0:14
همش قشنگه
سوین و لنا رو هم اضافه کن


چشم عزیزم قشنگن ممنون