آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

ناز گل مامان

آماده شدن برا بیمارستان

1391/3/7 18:25
نویسنده : مامان
166 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز پیش ساک بیمارستانتو بستم نانازم، با چه ذوقی هم این کارو کردم. خاله الی و زن دایی ثریا هم پیشم بودن. خاله الی همش میگه دیگه تحمل ندارم پس کی میاد!!!!!!!!!

عزیز دلم تقریبا همه چی آماده اومدنت شده. دل همه هم تنگ برا دیدنت. فقط سالم و سر حال بیا پیشمون قربون شکل ماهت برم الهی. خیلی دوسسسسسسسسسسسسسسسست دارمماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاسمن الیسا
7 خرداد 91 21:56
وای سولماز جون بی خبر نری بیمارستان ها؟ واسه ما پست بذار و بگو کی می روی بیمارستان.


چشم عزیزم حتما
مامان رها
8 خرداد 91 7:13
ایشالله به خوشی و سلامتی
ایشالله با برکت به خونتون میاد و می پره تو بغلت
مبارک باشه ساک بستنت
حتما برایش کلاه و روسری بزار چون تو بیمارستان کولر روشنه و اون به گرمای رحم عادت داره


مرسی قربونت برم آره کلاهم گذاشتم براش
Mumy
8 خرداد 91 16:25
ey vay ninimun dare miad hoooooraaaa
doa vase man yadet nare


حتما عزیزم قربونت برم ایشالا نی نی هامون به سلامت بیان
Maman talaee
9 خرداد 91 5:02
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAy joooooooooooooooooooooooonam Dokhmali dare miad maman ba ye aalameh aks bia
میرزا کوچک خان
9 خرداد 91 8:16
مامان رها
9 خرداد 91 9:03
قربونت برم چطور مطوری خوبی نی نیمون خوبه ببوسش پیش ما هم بیا اپیم
نایسل
10 خرداد 91 22:55
ایشالااااااااااااا که صحیح سالم دنیا بیاد خوشگلمم
شقایق.مامان حباب
15 خرداد 91 22:26
واااااااااااااای خدایا... مبارکت باشه... ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد و بپره تو بغلت...
خوش به حالت مامانی... منم 1 نینی تو راهی دارم و تو 5ماهگی هستم. منم 1 وبلاگ واسه نینیم درست کردم. دوست داری همدیگرو لینک کنیم؟ اگه اجازه میدی لینکت کنم بیا تو وبلاگم و برام نظر بذار خوشحال میشم. وقتی وبلگتو میخونم با خودم مقایسه میکنم.
منتظرتم دوست من...
1hobab1.blogfa

بله عزیزم حتما.با افتخار
مامان رها
16 خرداد 91 9:17
سلام خوبی بهتری
نی نی بدنیا نیومده ؟؟؟؟
روبراهی
خیلی جویای حالت هستم
دوست داشتی بیا و لباس جدید رها رو که خودم براش دوختم رو ببین عزیزم



سلام ممنون خوبم قربونت برم. فعلا به دنیا نیومده