آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ناز گل مامان

لالایی

1391/3/2 11:15
نویسنده : مامان
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگم.

دیگه به روز موعود کم مونده. انقد بی تابی میکنم تا تورو تو بغلم بگیرم که حد نداره.قربونت برم هرروز به این فک میکنم که چه شکلی هستی شبیه من یا بابایی!!!!!!!!متفکر همیشه میگم فرقی نداره ولی اگه کلا شبیه بابایی باشی حسودیم میشه هانگران

حالم خیلی خوبه و سرحالم از چیزای رنگی پنگی خیلی خوشم میاد تو فقط به سلامت بیا تو زندگیمون یه عالمه نقشه های قشنگ و رنگی برات کشیدم عشقم.ماچ

یه چند وقتی میشه برات لالایی میخونم هر روز آهنگ گنجشک لالا مهتاب لالا رو چندین بار گوش میدم جالب اینجاست که وقتی گوش میدم تو هم آروم تر میشی انگار میفهمی که یه چیز برات تکرار میشه تکونات کمتر میشه و با دقت گوش میدی. اون موقع من برات ضعف میکنم الهی قربونت برم.

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

امروز طاها جون گل پسر صونا دوست خاله الی به دنیا میاد حالا چه ذوقی داره که نی نی شو تو بغلش میگیره ایشالا به سلامتیماچماچماچ

لالایی هایی که برات میخونم اینا هستن:

 

لالالالا که لالات  میکنم من                      نگا بر قد و بالات میکنم من

لالالالا که لالات بی بلا باد                       نگهدار شب و روزت خدا باد

لالاییت میکنم خوابت نمیاد                       بزرگت کردم و یادت نمیاد

                               **************

لالالالا گل آلاله رنگم                              لالالالا رفیق روز تنگم

لالالالا کنم خوابت کنم من                       علی گویم بیدارت کنم من

                             **************

گل سرخ منی زنده بمونی                       زعشقت میکنم من باغبونی

تو که تا غنچه ای بویی نداری                    همین که گل شدی از دیگرونی

                            **************

لالایی کن بخواب خوابت قشنگه                گل مهتاب شبات هزار تا رنگه

یه وقت بیدار نشی از خواب قصه               یه وقت پا نذاری تو شهر غصه

                      لالایی کن مامان چشماش بیداره

                             *************

 لالالالا گل قالی                                  بابات رفته که جاش خالی

لالالالا گل زیره                                     بابات رفته زنی گیرهمتفکرگاوچرانعصبانی

لالالالا گل نازی                                    بابات رفته به سربازی

لالالالا گل نعنا                                     بابات رفته شدم تنها

لالالالا گل پسته                                   بابات رفته کمر بسته

لالالالا گل خشخاش                              بابات رفته خدا همراش

لالالالا گل پسته                                   بابات بار سفر بسته

لالالالا گل کیشمیش                             بابات رفته مکن تشویش

                      *****************

لای لای دیم آدووا                                تاری یتسین دادووا

بویوک اولسان بیرگون سن                     منی سالگینان یادووا

                     *****************

لای لای دیم یاتاسان                            قیزیل گوله باتاسان

قیزیل گولون ایچینده                             شیرین یوخو تاپاسان.ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

Maman talaee
2 خرداد 91 17:14
jooooooonami nini dare miad ghorboone lalaeeat Madar Upam bia montazeram
مامان رها
3 خرداد 91 8:31
سلام مامان دیبا جون تویی خوبی خوشی سلامتی
چطوری
اول نشناختمت اسمت عوض شده بهد که تاریخ سن نی نی رو دیدم حدسم به تو رفت مطالب رو که خوندم یقین کردم خودتی
چرا تغییر اسم دادی عزیز؟؟؟


آخه برام خیلی تکراری شده بود
مامان رها
3 خرداد 91 8:32
قربون اون احساساتت برم که داره فوران می کنه هر چی باهاش بیشتر حرف بزنی بعدا زودتر به حرف میاد
آرزو مامان نیکی
3 خرداد 91 9:12
آخی چه حس قشنگیه
ولی این آخرا خیلی صبر آدم کم میشه گاهی دوست داری همین الان بگیری بغلت
امیدوارم اوقات خوبی در کنار هم داشته باشید


مرسی عزیزم فدات شم
Mumy
3 خرداد 91 18:31
خوش بحالت واسه منم دعاکن
میرزا کوچک خان
4 خرداد 91 9:32
آخی.... چه با احساس!

اسم گذاشتی واسه نی نی؟!





نه هنوز!!!!!!!!!!!
مامان رها
6 خرداد 91 17:23
سلام اومدیم بگیم با البوم عکسرها سادات منتظر نظرات خوشگلتونیم منتظرتونیم تا تو وبمون ببینیمتون