آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ناز گل مامان

دیبا جان

1391/1/17 15:04
نویسنده : مامان
347 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امروز به نتیجه نهایی رسیدم. البته اینم بگم بابایی باعث همه این وسواس های من راجع به اسم انتخاب کردنت شده. حالا دیبا رو هم من انتخاب کردم. بازم بابا چیزی نمیگه میگه خیلی مونده ولی کو خیلی مونده ایشالا کم کم داری میای عزیزکم. 2 ماه بیشتر نمونده!

به نظرم دیبا خیلی قشنگ و متین و با کلاسه. درسته نظرات متفاوته . به نظر من اینطور میاد. امیدوارم که بابات هم با نظرم موافقت کنه و تو هم اسمتو بپسندی گلم.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دکمه
20 فروردین 91 11:04
سلام! به سلامتی! اسم قشنگیه! خواستی خبرم کن تا با هم تبادل لینک داشته باشیم! موفق باشی....
دکمه
20 فروردین 91 11:05
لینکت کردم خانومی!
آرزو مامان نیکی
20 فروردین 91 23:35
قشنگه امیدوارم هر چی انتخاب شد سلامت باشه
نایسل
22 فروردین 91 10:19
قربونت برم منم دلم خیلی تنگگگگگ شده مرسی بهم سر میزدی قربونت برم سال نوت مبارککک ایشالا که سال خوبی داشته باشی ننی نی ات دنیا بیاد ما ببینیمش براش ضعف بریم دوست دارمممممممممم وای چه اسم خوشملی خیلی کار سختیه سولماز جون میدونم اما دیبا خوشمله ببین برو تو سایت esm.ir اونجا خیلی اسم هست با معنی هاشون دیبا اطلس ترمه اینا همه اسمای دختر خوشمل هستن سایه یسنا نیاز قصه من اسم دختر یکی از فامیلامون قصه است جالب اینجاست اسم خواهراش برکه بیشه است
نایسل
22 فروردین 91 14:13
فدات جیگرم
از سپيده مامان پارمين
22 فروردین 91 14:21
خيلي قشنگه مبارکش باشه و هميشه نامدار
الیسا
22 فروردین 91 14:23
مرسی برای لینک ... منم لینکتون می کنم .... ان شاء الله بیشتر با هم آشنا شیم .... ببخشید الان باردارید ؟
سپید مامان علی
22 فروردین 91 16:42
اسم دیبا خیلی قشنگه من دوسش دارم